Aktuální informace k provozu e-shopu   

 

Vážení zákazníci, 

provoz e-shopu je i v této mimořádné situaci ve standardním režimu. Objednávky i nadále přijímáme a zboží expedujeme do druhého pracovního dne (v případě platby předem na náš účet do druhého dne po obdržení platby). 

 

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy

 

Za jak dlouho mohu očekávat doručení balíčku? 

Balíčky by měli být doručeny do 3 pracovních dní. Může však docházet ke zpoždění z důvodů přetížení dopravců.

 

Jaké jsou možnosti platby?

Zůstává možnost platit online platební kartou nebo převodem na náš účet. Jediná změna je při objednání zboží na dobírku, kdy je možná pouze platba platební kartou. 

 

Mohu si vyzvednou zboží na pobočce?

Bohužel všechny naše provozovny jsou dočasně uzavřeny, a proto není možný výdej objednaného zboží ani možnost vyzkoušení vybraného zboží. Naši dopravci ale nadále fungují a zboží doručí na vaši adresu. 

 

Co mám dělat v případě, že mi zboží nevyhovuje nebo chci vyměnit velikost? 

Dočasná změna adresy pro zpětné zasílání nevyhovujícího zboží je: 

Jan Kovařík

Křepice 18

691 65 Křepice

 

Pokud máte jakékoliv další dotazy, jsme vám k dispozici na eshop@jkobuv.cz

Děkujeme všem našim zákazníkům za podporu!

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
  • Kontakt